Jobbat / Tindra sjuk =o/

Uppe redan kvart över 6 imorse.. Var bara att fixa sig iordning..
Lämnade Tindra innan 7 hos Lena..
Sen var det bara för mig att knalla iväg o jobba.. Började ju halv 8 idag..

Var full fart hela förmiddagen där..
Vid lunch så ringde Lena o sa att Tindra hade blivit sjuk =o(
Så mina föräldrar åkte o hämtade henne.. *tusen tack..*

Jag slutade till halv 1, då kom mina föräldrar o Tindra o hämtade mig =o)
Tindra såg inte alls pigg ut.. =o(
Så direkt när vi kom hem, så kollade jag vad hon hade i feber... 38.5 visade den..
Hon fick alvedon o så la jag henne..

Jag passade på att rensa ut lite i klädkammaren.. *duktig*
En massa kassar med Tindras gamla barnkläder fanns det där, men dom bar jag ner i källarförrådet =o)
Så nu blev det mer plats.. ställde även in Tindras data i klädkammaren.. o det finns ändå plats kvar =oP
Skönt att få lite gjort oxå..

Sen vaknade Tindra vid halv 3.. Då åt hon en banan.. bra det.. hon hade ju inte ätit nån lunch..
Sen ville hon sitta o kolla på alfons..

Håkan kom hem vid halv 5.. Tindra hade iaf saknat sin pappa =o)
Vi käkade efter kl 6.. sen var det bara att ge Tindra en alvedon igen.. fast hon hade bara 37,9 nu..
Sen så la vi henne.. hon somnade direkt.. Får väl se hur länge hon sover.. lär ju säkert vakna inatt..

Vi ska oxå snart ta o sova.. Har sån huvudvärk.. *usch*
Hoppas man är piggare imorgon..

Skulle egentligen ha jobbat imorgon.. men nu måste jag vara hemma med Tindra..
Hittade ingen som kunde vakta henne =o/
Så imorgon blir det nog städningo kanske om möblering i Tindras rum.. några tavlor som ska spikas upp oxå =o)
Så en del finns att göra iaf.. =oP Kanske går ut en sväng oxå.. ingen större lust att sitta inne hela dagen!

Allt för mig nu!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0