Jobbat...

Imorse var vi uppe vid halv 7.. Käkade frukost o gjorde oss iordning.. Lämnade Tindra halv 8 hos Lena. Sen gick jag o jobbade.. Vi gick till kronskogen på förmiddagen.. Usch lite kyligt var det ute =o/ Slutade sen kl 4.. Håkan kom o hämtade mig.. usch vilket tråkigt väder det var då.. regnade ju =o/ Vi åkte o hämtade Tindra.. Sen så åkte vi hem o tog det lugnt en stund.. Jag passade på att diska o skala potatis.. Sen var det bara att äta innan kl 6.. Åkte sen över till mina föräldrar o fikade.. men även för att ta ett sista farväl av deras hund.. han ska avlivas imorgon.. Stackars Scott, men det är det bästa för honom... *gråter* =ó( Kom hem innan 8 igen.. La Tindra då o så tog jag mig ett varmt bad.. har inte hunnit med så mycket mer.. Imorgon får man se om man kanske får jobba något eller vara hemma =oP Allt för mig nu! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0