Kalas firande =o)

Börjar med att skriva vad som hände igår.. Hann ju inte med det =oP

Igår så fyllde jag år.. bara så att ni vet...
Gick upp vid halv 7.. fixade iordning mig o Tindra.. Käkade lite frukost o sen gick vi ut..

Jag skulle ju börja jobba kl 8 på Krongatans förskola, så vi gick o träffade min mamma vid tio i 8..
Tindra skulle ju få vara med henne =o)
Blev iaf en lugn förmiddag.. 12 slutade jag.. Då kom mina föräldrar o Tindra o hämtade mig..
Fick skjuts hem..

Blev lite städning i handfat o badkaret här hemma då..
Kvällen blev bara lugn..


Idag så har det varit fullt upp kan jag lova..

Började med att man vaknade innan 8.. så jag o Tindra tog på oss kläder o knallade ut..
Träffade Madde tjugo över 8.. vi tog oss en promenad runt Vilsta.. =o)
Lite kyligt var det ute.. bara 2 grader typ... *burr*
Men skönt att komma ut o röra på sig lite.. =o)

Hemma igen innan 10 var vi..
Åt då lite frukost.. Sen blev det ett bad för Tindra.. o badskum ville hon ha.. så självklart fick hon det.
Sen ville hon kolla på Alfons, så då passade jag på att duscha..

Till halv 12 så åkte vi ner till stan.. käkade på Corner.. Längesen man åt där.
Sen åkte vi till Coop forum o handlade lite..

Hemma igen så började Håkan att baka en tårta.. Jag tog o diskade o städade lite i Tindras rum..
Sen så blev det att dammsuga oxå.. så nu är det rent o fint här =oP

Kl 4 så kom gästerna.. Mina föräldrar, min farmor o mormor.. o så Micke o Lena oxå..
Satt o fikade o åt tårta.. *smaskens* =o)
Sen så fick jag ju en massa paket, så det var ju bara att öppna dom oxå..

Av mina föräldrar så fick jag en riskokare, 3 blockljus o pengar...
Av min farmor fick jag pengar o en trisslott..
2 påslakanset fick jag av min mormor..
En jättefin blomma o trisslotter fick jag av Micke o Lena..
Tack tack så mycket... Jättefint alltihop.. =o)

Vid halv 6 så kom Erik o Marie över o fikade..
Då åkte dom andra hem..
Så då blev det fika en gång till ;o)
Efter halv 8 så åkte dom hem.. så då blev det lugnt här..

Tindra gick o la sig efter 8.. så nu sover hon som en stock.. Hoppas hon sover hela natten =o)
Ska inte göra något mer nu ikväll.. är så trött =o/ så hoppas man kan sova längre imorgon...

Allt för mig nu!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0