Köpt ny telefon =o)

Idag så blev det sovmorgon till halv 10.. *så skönt*
Gick upp o fixade mig iordning o så vaknade Tindra kl 10..
Så då käkade vi frukost o lekte lite..

Vid 12 så åkte vi till Tuna park.. Gick där en kort stund bara. Hittade inget där..
Så vi åkte vidare till baby proffsen.. Köpte plastad frotté till Tindras säng.. 125 spänn =o/

Åkte sen ner till stan.. Tog oss en fika på Smedjan.. =o)
Sen gick vi runt o kollade lite.. Ner på Clas Ohlssons o spanade lite..
Såg en jättefin hemtelefon där.. 400 spänn...  Men vi köpte den iaf =o)
Så nu har vi en ny telefon.. en superfin röd =o)

Sen åkte vi till coop forum o handlade lite mat för dagen..
O så in på bolaget o handlade lite o dricka..

Hemma igen vid 2..
Tindra la sig o sov middag då..  Hon sov till 4..
Själv så passade vi bara på att ta det lugnt..

Käkade tacos vid halv 5.. *smaskens*
Nu har jag lekt lite med Tindra bara.. o kollat på alfons med henne.. =oP

Nu ska vi snart iväg o spela lite poker hos Håkan o Jeanette ikväll..
fem i 6 går bussen.. så nu måste man fixa lite innan vi ska iväg =o)
Kul att man har nått att göra iaf.

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Dessi

Kul med ny telefon =o) Du skulle ha köpt frote i en tygaffär istället, mycket billigare än baby butiker =o)

2008-10-05 @ 08:52:05
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: Madde

Ha ha du lurade mig med överskriften... trodde du hade köpt ny mobiltelefon, men så var det en hemtelefon ju... så som journalister arbetar antar jag... kanske en satsande karriär för dig?? :D

2008-10-05 @ 14:33:01
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0