Lediga idag =o)

Grattis Sandra på 18- års dagen =o)
Tindras kusin som fyller idag..


Ja idag blev jag o Tindra lediga.. Skönt det =o)
Gick upp vid halv 8 iaf.. Åt lite frukost o fixade oss iordning.

Gick sen över till Tina innan halv 9.
Satt där o drack lite kaffe o snackade.. *trevligt* =o)

Vid halv 10 så gick vi hem igen.. Lekte lite med Tindra då o fixade lite med pappren här hemma.
Nyckelpigan ringde o frågade om jag kunde jobba hos dom på onsdag oxå.. ska ju jobba där på torsdag..
O självklart kan jag ju det... blir iaf en kort dag så =o)

Vid 11 så knallade vi ner till stan. först till Försäkringskassan o hämtade ett papper..
Sen till arbetsförmedligen så att dom skulle skriva under det.. så jag får pengar =oP
O sen var det bara att gå tillbaka o lämna det på Försäkringskassan..
Gick runt o kollade lite i affärer oxå =oP

Sen vid kvart i 1 så var vi hemma hos mina föräldrar..
Åt lite lunch där =o)
Sen fikade vi oxå.. o Tindra lekte en massa med morfar..
Hon tyckte iaf att det var kul att få vara där idag igen =o)

Tog o gick hem efter 3.. Tindra somnade i vagnen på vägen hem.. förstår henne =oP
Blev bara lugnt här hemma sen..
Satte iaf lapp på Tindras öga.. gick jättebra idag.. Hon hade den enda till halv 7, då hon gick o la sig..

Jag har dammat lite o fixat fint =oP måste ju börja nånstans ju..
O fint måste det ju vara tills på lördag då släkten kommer o firar mig.. så man kan inte vänta med allt till sista minuten..

Har bara suttit o kollat lite på tv nu..
Ska snart ta o sova.. är ganska slut =o/

Får se om man får jobba imorgon.. Annars blir det att vara hemma o baka... 

Allt för mig nu!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0