Lugnt idag =o)

Blev sovmorhon till 9 imorse..
Fixade iordning mig o Tindra o så käkade vi lite frukost..
Förmiddagen blev bara lugn här hemma med en massa lek med Tindra =o)

Efter 12 så åkte vi till Ica Maxi o handlade.. Fast behövde inte handla så mycket, hade ju en massa mat kvar hemma =oP
Hemma igen så vilade Tindra en stund, vi tog det bara lugnt då..

Käkade sen mat vid 4.. eget gjort potatismos o egna gjorde köttbullar o kantareller..*supergott*
Vid 5 så åkte vi hem till Håkans föräldrar...
Fikade o åt tårta där.. *smaskens*
Pratade en massa oxå.. O så fick jag presenter oxå..
En mysdress, 2 värmeljuslyktor o så 2 prydnadsblommor i glas, med belysning =o) Tack så mycket..

Hemma igen innan 8.. Läste en godnattsaga för Tindra o så somnade hon..
Ska snart oxå ta o sova.. känner mig ganska slut =oP

Imorgon ska Tindra till dagmamman.. får se om jag får jobba eller om jag träffar en kompis istället..

Allt för mig nu!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0