Måndag igen =o)

Ja Måndag igen då..
Gick upp vid 7 imorse.. fixade mig iordning.. väckte sen Tindra.. Åt lite frukost..
Sen blev det lugnt en stund, innan jag lämnade henne kl 8 hos Lena..

Jag knallade över till Tina o drack lite kaffe.. *trevligt* =o)
Satt där o pratade lite bara..

Hemma igen efter 10.. Då blev det bara lugnt här..
Fixade lite o kollade på tv..

Hämtade sen Tindra kl 2 igen..
Hon hade haft det bra =o)

Hemma så blev det en massa lek med henne.. Hon bjöd mig på kaffe o mat vid sin leksaksspis =o)
Sen kom Håkan hem efter 4...
Käkade efter kl 6.. O så var det bara att läsa en godnattsaga för Tindra o så somnade hon =o)

Har inte blivit så mycket mera nu.. Känner mig jätte trött =o/

Får se vad som händer imorgon.. Hoppas man får jobba =o)

Allt för mig nu!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0