Massa shopping i helgen =o)

Ja det blev en massa shopping i helgen.. Åkte ju ner till Ullared natten mot lördagen, med Sandra, Marielle o Louise. Fan kunde typ inte sova något på bussen.. blev nog mindre en 1 timmes sömn =o/ Vi var iaf ner strax innan 7.. Värsta köerna det var redan då.. fast dom öppnar kl 7. Så det var ju bara o ställa sig i kö.. Trodde aldrig att vi skulle komma in, att vi skulle få vänta länge.. Men så blev det inte.. gick jätte fort.. =o) Var inne efter mindre än 15 minuter.. Så då var det bara att börja shoppa =o) Blev en hel del man handlade. Julklappar till Filip.. så nu har man handlat klart åt honom. Tindra hittade jag en del kläder till.. Regnkläder, vantar, tröjor o strumpbyxor. Hittade även lite pussel o ritblock åt henne. Hittade även lite åt mig oxå. Bland annat ett par byxor, ljusfat, blockljus, ramar.. Köpte även en julstad som lyser.. Vi hade en sån för några år sen, men våran katt hade ner den i golvet, så den gick sönder.. men nu har vi en ny iaf =o) Vid 11 så hade vi redan gått klart inne på Ullared.. hehee.. så då gick vi o käkade på Burger King.. *gott* Gick sen runt o kollade i affärerna runt omkring.. Var inne i en skoaffär o hittade ett par skitsnygga gympaskor åt Tindra. Bara 79 kr kostade dom nu.. Så det var ju som hittat =o) Sen var kl halv 2.. o då fick vi iaf lämna alla sakerna på bussen. Skönt o slippa släppa med alla påsarna =oP Vi gick runt o kollade i en klädaffär sen oxå.. Då hittade jag mig ett par mjukisbyxor, 50 kr bara o så en jacka för 300 kr.. den hade kostat 1990 kr innan.. så den köpte jag.. Behöver ju ha en jacka när man jobbar =o) Efter 3 så fick man äntligen gå in o sätta sig i bussen.. o vid kvart i 4 lämnade vi ullared o började resan hemåt =o) Stannade o rastade i 45 minuter i Ödeshög.. *onödigt* Vill ju hellre komma hem, än att stanna.. Vi kom till Eskilstuna vid kvart i 10.. trodde vi skulle komma fram vid 11.. men busschauffören var från Örebro, så han valde att åka o lämna av oss först.. *mycket bra* Tur att man fick skjuts hem sen av Louise kille.. hade ju inte orkat bära hem 2 fulla sopsäckar =oP Håkan var iaf vaken när jag kom hem.. Tindra låg o sov.. *saknat dom massor* Blev en massa mys med älsklingen o sen plockade jag upp alla saker jag handlat..=o) Håkan hade varit o hämtat paket på posten oxå.. Nintendo Wii hade ju kommit..*Jippi* Så vi spelade lite oxå.. as kul ju =o) Kom i säng vid 12.. Söndag morgon så vaknade Tindra redan halv 8... så det var ju bara att gå upp. Åt lite frukost o gjorde oss iordning. Sen lekte vi bara lite.. När håkan hade vaknat så fick jag en present av honom o Tindra.. Fick inget när jag fyllde ju.. Fick parfym av dom.. o jättegott luktade den =o) Tack så mycket mina älsklingar =o) Vid 12 så åkte vi ner till stan o tog oss en fika. =o) Sen in på HM o handlade en Hello kitty mössa åt Tindra.. Åkte till Ica Maxi sen o handlade oxå.. så nu har man mat hemma.. Hemma igen så spelade vi lite Wii.. Hehhee Håkan ska såklart vara bättre än mig på alla spel.. *illa illa* =o/ Käkade sen lite mat vid halv 5.. Åkte sen till mina föräldrar o gick ut med deras hund.. Sen var det bara att åka ut till Håkans föräldrar vid kl 6.. Fikade lite där o satt o pratade bara.. *myckert trevligt* =o) Vid 8 var vi hemma igen.. så då var det bara att lägga Tindra. Gjorde inte så mycket mer på kvällen.. Idag Så var vi uppe vid 7.. Åt lite frukost o fixade oss iordning. Lämnade henne hos Lena kl 8.. Jag knallade över till Tina o drack lite kaffe. =o) Snackade en massa oxå.. *trevligt* Vid 10 var jag hemma igen. Tog det bara lugnt då o vilade lite.. Sen har jag hunnit att spela lite Wii oxå =o) Hämtade Tindra kl 2.. Nu har vi nyss ätit mellis o lekt en massa =o) Ska fortsätta att leka med henne nu.. Snart kommer Håkan hem oxå.. *saknar* =o) kvällen kommer bara bli lugn.. inget planerat iaf.. Imorgon ska jag till tandläkaren =o/ O så ska jag på ett möte på förmiddagen oxå.. Allt för mig nu! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0