Middag med vänner =o)

Uppe med tuppen imorse...
Fixade mig iordning o åt frukost innan jag väckte Tindra vid kvart i 7..

Lämnade henne hos Anki tjugo över 7..
Jag gick o arbetade i Nyfors idag oxå..
Har varit en bra dag.. o sista dagen där oxå.. Hoppas man får komma tillbaka dit sen nångång =o)

Håkan kom o hämtade mig vid tio över 4.. Vi åkte o hämtade Tindra direkt..
Hon ville inte alls följa med oss hem =oP
Åkte hem o tog det bara lugnt en stund..
Tindra lekte lite o kollade på Alfons..

Jag fixade mig iordning, innan jag gick o träffade Madde halv 6..
Vi tog o gick ner till stan.
Träffade Sandra utanför Ming palace, där vi gick in o åt..
Har ju inte varit där på jättelänge..  men bra var det iaf fortfarande... =o)

Sen gick vi förbi godisland på hemvägen.. Lite sötsaker måste man ha =oP
Hemma efter 8...
Tindra hade redan gått o lagt sig när jag kom hem.. Men men, får ju träffa tösen imorgon bitti =o)

Nu har man inte gjort så mycket mer.. suttit o pratat i telefon med en massa roliga männsikor bara.

Ska umgås lite med Håkan nu =o)

Får se vad som händer imorgon.. kanske ska gå till Tuna park =o)

Allt för mig nu!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0