Mycket =o)

Hann inte att skriva igår, så tar det nu istället =o)

Jag jobbade igår 8- 12.. En lugn dag var det..
Knallade ner till stan när jag jobbat klart..

Var ju tvungen att leta present åt min mamma.
Köpte iaf 4 ljuslyktor åt henne.. =o)

Gick sen o hämtade Tindra..
Hon hade haft det bra hos Anki..
Vi gick hem o pysslade lite..

Sen var det bara att duscha av Tindra o fixa henne iordning..
Hon fick nagellack för första gången igår på naglarna.. var hon så stolt över.. Gick o visade hela tiden..
Sen fixade jag mig iordning..
Tindra satt o ritade lite..

Vid  kl 6 så kom Fredrik o hämtade oss.. Så då åkte vi direkt hem till mamma..
Var några som ville fira henne.. 50 år ju =o)
Vi var ju där såklart, Cizzi, Fredrik o Filip, Kent o Elisabeth, Lotta o Håkan.. o såklart min mormor o farmor oxå..
Tindra var lite blyg först, men det gick över sen.. =o)

Fick först smörgåstårta. *gott gott* Tindra åt oxå..
Sen var det paket öppning.. många paket fick hon.. men glad blev hon iaf.. Jag o mon syster hade ju köpt en motionscykel åt henne..

Sen så fick jag oxå paket av Cizzi, Fredrik o Filip.. jag fyller ju år på fredag =o)
Fick ett jättefint halsband o ett par örhängen med hjärtan.. o så ett blockljus.. Tack så mycket =o)

Sen så blev det fika... jättegod tårta var det =o)
Fredrik skjutsade hem oss sen.. var inte hemma fören halv 12.. men super trevlig kväll var det =o)



Idag så sov vi till halv 10 bara.. Tindra som var vaken då.. Så det var bara att gå upp o äta frukost med henne o sen göra sig iordning..
Hon kollade lite på alfons.. o jag fixade lite här hemma..

Innan 11 så åkte vi ner till stan o tog oss en fika på smedjan.. =o)
Sen innan 12 så var vi ute hos Håkans föräldrar..
En vän till Håkans föräldrar skulle fixa handbromsen på Håkans bil..
Satt där o fikade medans  bilen höll på att fixas..
Till halv 3 så åkte vi hem igen..

Hemma så tog vi det bara lugnt.. Tindra vilade en stund..
Käkade sen mat från Målet vid 5..

Nu gör vi inte så mycket.. ska kanske iväg sen till några vänner o kolla fotbollen =o)

Imorgon ska vi på kalas igen.. Tindras kusin Sandra som fyller 18 år.. =o)

Allt för mig nu!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0