Ögonkliniken...

Vaknade kl 7 imorse.. Gick upp o åt frukost med Tindra o Håkan..
Sen fixade vi oss iornding..
Tjugo över 8 så var vi borta vid ögonkliniken.. Tindra som skulle dit..
Fick träffa en jättebra läkare.. =o)

Tindra fick kolla på en massa bilder, som blev svagare o svagare till slut.. o hon såg den sista bilden oxå, fast det knappt syntes något =o)
men sen så fick hon lapp på det ena ögat som hon ser bra med.. och då blev det lite svårare för henne att se sakerna som läkaren visade upp.. Tindra är lite närsynt..
O hon tyckte inte om o ha lappen heller..
Hon sa till mig.. "Mamma, det är jobbigt" =o(

Nu ska hon iaf få ha lapp på det ögat som är bra.. Får se hur länge hon måste ha det.. men vi börjar med 15 minuter varje dag..
Var iaf klara där innan 9..

Så då åkte vi o lämnade Tindra hos Lena strax efter 9..
Håkan åkte o jobbade o jag gick hem..
Hemma blev det bara lugnt...

Vid tjugo över 10 så träffade ja Marielle vid Målet..
Vi tog oss en promenad till  Ica Stenby.. Hade ju paket o hämta där..
Sen gick vi o hämtade hennes dotter på dagis, innan vi knallade hemåt igen..

Var hemma efter 11 nångång..
Öppnade då paketen som jag hade hämtat.. I det ena var det 2 kläningar/ Tunikor till Tindra.
Och i det andra så var det 6 stycken t-shirtar o 2 par byxor, som Filip ska få i julklapp av oss =o)

Sen vid 12 så knallade jag över till  Tina o hälsade på.. Drack lite kaffe o satt o pratade.. *jätte trevligt* =o)
Efter halv 2 så gick jag därifrån..
Skulle ju gå o hämta Tindra då.. Hon hade iaf haft det bra idag.. Lekt en massa med kompisarna =o)
Vi gick bara hem o lekte lite... Sen kollade vi på film oxå..

Håkan kom hem efter 4.. Då satte vi dit en lapp på Tindras öga.. Tyckte hon inte alls var kul =o(
Men hon var duktig iaf som hade den kvar i 15 minuter =o)

O så har Tindra fått mina föräldrars gamla data nu.. men vet inte om vi ska koppla in den än..?? Vi får se hur vi gör..
Nu ikväll har det bara blivit lugnt här..
Käkade mat efter kl 6..
Sen var det bara att läsa en saga för Tindra o göra henne klar för sängen..
o så somnade hon dirket =o)

Har bara pratat lite i telefon för ett tag sen.. *trevligt att prata med dig vännen* =o) Du vet vem du är =oP

Imorgon så ska jag troligtvis träffa Cissi, om jag inte jobbar.. =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0