Onsdag 8 Oktober- Tindra duktig =o)

Gick upp vid 7 imorse..
Åt lite frukost o fixade oss iordning..
Bara att leta fram Tindras överdragsbyxor innan vi skulle gå ut..
Fan var ju minusgrader imorse... *burr* =o/

Lämnade Tindra efter 8 hos Lena..
jag knallade iväg i kylan till jobbet..
Blev en lugn dag där.. Inte alls så mycket barn heller..
Var ute på förmiddagen, solen sken ju iaf =o)

Efter mellis så gick vi ut igen..
jag fick gå iväg o slänga en massa kartonger o sånt med 2 barn..
Kul o slippa vara på gården iaf =o)
Slutade kl 4, så då kom Håkan o hämtade mig som vanligt..

Vi åkte o hämtade Tindra.. ute o lekte som vanligt var dom =o)
Hade iaf varit en bra dag..

Hemma så tog vi o satte en lapp för hennes öga.. hon satte sig  o kollade på Alfons o så hann jag leka med henne oxå.. byggde höga torn av hennes klossar =o)
1 timme hade hon lappen utan att säga något om den.. *stolt*
Så himla duktig min prinsessa är =o) Hoppas det håller i sig nu..

Hade ju fått mina ögonskuggor som jag köpt från tradera idag oxå.. Inte alls använda ju.. superbra betalade nästan inget för dom ju.. även om det är av märket Make up store =o)

Käkade mat efter kl 6.. sen så satt jag o gosade lite med Tindra, innan hon gick o la sig efter 7..
Har bara suttit o kollat lite på Tv.. Det okända.. kollade jag på =o)
Nu ska jag fortsätta kolla på Eftrerlyst.. innan sängen väntar..


Måste ju upp tidigt imorgon.. ska jobba på samma ställe imorgon.. Börjar halv 8.. så Tindra måste lämnas innan 7 hos Lena =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0