På kalasfirande =o)

Uppe redan kvart över 6 imorse.. =oP
Bara att äta frukost o fixa oss iordning..
Lämnade Tindra innan halv 8 hos dagmamman.

Jag knallade iväg till jobbet.. skönt att vara på samma ställe idag med =o)
Var en helt okej o lugn dag.. *skönt*
Slutade kvart över 4.. Håkan kom o hämtade mig..
Vi åkte o hämtade Tindra.. Hon var ute o cyklade när vi kom dit =o)

Åkte hem o käkade lite o sen så var det typ bara att åka iväg vid kvart i 6..
Skulle ju hem till mina föräldrar efter kl 6..
Fira min pappa som fyller idag... Grattis =o)

Farmor o Lotta kom oxå dit.. fikade lite o så fick vi tårta oxå.. *smaskens*
Åkte hem efter halv 8..
Bara att lägga Tindra direkt när man kom hem.. så vi orkar upp imorgon..
Tittat lite på tv har jag bara gjort.. =oP

Imorgon ska jag jobba hela dagen på samma ställe..*jippi* Jobb nästan hela veckan ju =o)
Nu är det dags att gå o sova..

Allt för mig nu!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0