Städning...

Idag så blev det att vara hemma med Tindra.. =o)
Poolen ringde efter 7 imorse.. o frågade om jag kunde jobba.. men det gick ju inte..*tyvärr* =o(
Sen somnade jag om till 9..

Gick upp o fixade mig iordning.. Tindra vaknade 10.. Hon tog riktig sovmorgon.. Piggare var hon oxå.. Hade bara 36,8, så ingen feber här inte..
Vi käkade lite frukost o sen tog vi det bara lugnt..

Tindra kollade på Alfons o jag passade på att städa lite.. Blev att damma bokhyllorna o torka fönsterbräderna =o)
Så nu är det fint... Blir att damssuga o skura golven imorgon eftermiddag...

Jag ska jobba imorgon... Kollade med mina föräldrar om dom kunde vakta Tindra på förmiddagen.
O det kan dom.. så jag tog o ringde till Poolen o sa att jag kan jobba imorgon på fm..
O hon hade ett jobb mellan 8-12 till mig.. *perfekt* =o)

Nu ikväll var mina föräldrar över o fikade.. *trevligt trevligt*
Dom skulle låna våran bil, så vi får ha deras imorgon.. =o)

Tindra somnade nu vid 8.. Ska lämna henne tio i 8 till mamma..

Nu är det dags att sova för mig...

Imorgon blir man ett år äldre oxå =oP

Allt för mig nu! =o)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0