Uppdatering =o)

Tisdag 28 Oktober.... Dagen började med att jag lämnade Tindra halv 8 hos Lena.. Sen var det bara för mig att gå till tandläkaren o laga mitt hål.. Gick hur bra som helst utan bedövning =oP Var klar på 10 minuter... Hade inget att göra då, så jag kollade om Tina hade tid o ses.. Så jag gick hem till henne o Emma..=o) Kul att få träffa dom.. vad stor Emma har blivit oxå.. 4 månader redan.. =o) Fikade o satt o snackade en massa.. *trevligt* Vid tio i 10 så gick jag därifrån.. skulle ju på ett möte med poolen kl 10.. Tur att det inte var långt att gå.. Mötet gick iaf fort.. var klar redan kvart i 11.. Gjorde sällskap med en vän därifrån ner till stan.. Trevligt att snacka lite.. var ju längesen =o) Jag tog o gick hem till Rebecka o hälsade på.. kom dit vid 11.. Drack lite kaffe där o snackade en massa.. *jättekul* Så längesen vi sågs.. Måste verkligen bli oftare =oP Vid tjugo i 1 så gick jag därifrån.. Skulle ju jobba i Nyfors kl 1, så det var ju inte långt att gå heller =oP Blev verkligen en lugn dag där.. 3 barn till mellis o 1 barn kvar efter 3.. som jag fick sitta o pyssla med.. *skönt* =o) Håkan hämtade mig iaf när jag slutade innan 4.. Vi hämtade Tindra.. Dagen hade varit bra.. Hemma på kvällen blev det bara lugnt.. Lite lek med Tindra o så.. Onsdag 29 Oktober... Imorse gick vi upp kl 7.. Fixade oss iordning o åt frukost.. Poolen ringde tio över 7 o frågade om jag kunde börja jobba kl 8.. O det kunde jag ju göra =o) Så det var bara att klä på Tindra varma kläder, eftersom att det var minusgrader ute imorse =o/ Sen lämnade jag henne halv 8 hos Lena.. Jag tog o gick till mitt arbete på Rademarchegatan.. =o) Blev en lugn dag där.. 10 barn bara.. På lunchrasten passade jag på att gå ner på stan.. handlade julklapp till Tindras farmor o farfar, så nu är man klara med dom.. o sen in på apoteket o handlade lite.. Sen var det bara gå o jobba igen.. Slutade sen kl 4.. Håkan kom o hämtade mig o vi åkte o hämtade Tindra.. Inne var dom idag när vi kom dit.. Men dagen hade iaf varit bra =o) Vi åkte till Coop forum o handlade billigt Lambi papper =o) O så hittade jag ett par vinterkängor åt Tindra.. Hon behövde ju ett par nya =o) Sen in på bolaget o handlade lite dricka tills på fredagkväll.. Skönt att ha det gjort, så man slipper stressa då =oP Hemma så lekte jag med Tindra.. Vi käkade mat vid halv 7.. Sen la sig Tindra kvart över 7.. Jag har nyss duschat.. ska snart kolla på tv.. Kanske blir o se "Det okänd" =o) Imorgon ska jag iaf jobba på samma ställe igen.. *kul* Allt för mig nu! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0