Nu är Ullared nästa =o)

Imorse var man uppe innan 7.. Åt lite frukost med Tindra o så gjorde vi oss iordning.
Sen knallade vi till Anki, där Tindra skulle vara idag.. Lämnade henne kvart över 8.

Jag tog o gick till Nyckelpigan o arbetade.. Började kl 9..
Blev en lugn dag där.. 10 barn bara.. *skönt* =o)
Slutade sen efter 4..

Håkan kom o hämtade mig, o så åkte vi o hämtade Tindra.. Dom var ute o gungade när vi kom dit.
Åkte sen bara hem o tog det lugnt en stund..

Vid kvart över 5 så var jag hemma hos Madde.. Sandra o Jossa var oxå där =o) Trevligt att träffas hela gänget.
Fikade o åt popcorn där =oP
O så firade dom mig..
Fick en fleecepläd o en ljuslykta i glas o ett blockljus. Tack så jättemycket =o)

Håkan kom o hämtade oss vid kvart över 7, då åkte vi till Ica o handlade lite.
Sen till Målet o köpte med oss mat hem.. =o)

Tindra kom i säng vid halv 9.. men hon somnade direkt =o)
Jag tog mig en dusch o sen har jag bara fixat lite här hemma o umgåtts med älsklingen =o)

Snart så  åker jag ner till Ullared... Bussen går ju 00:45..
Ska träffa Marielle halv 12.. så ska vi knalla o möta upp en kompis till henne.. o sen till  bussterminalen =o) Där kommer vi möta Sandra oxå.. vårat lilla gäng som åker =oP

Så imorgon blir det shopping hela dagen.. =o) Hmm.. får se om man kan sova något på bussen.. men det brukar jag inte kunna.. =o/

Nu ska jag passa på  o umgås lite med med Håkan.. o så ska jag packa ner godiset o allt som ska med oxå =o)

Ha en bra helg, skriver när jag kommer hem igen =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Madde

Kul att du gillade presenterna :) Nu kan du mysa en kväll med tända ljus och en mysig filt framför ett bra tv-program!!

2008-10-26 @ 13:04:07
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0