Äntligen helg =o)

Äntligen så är det fredag, o helg =o) ska bli skönt att få vara ledig lite..

Imorse var i uppe efter kl 6..
Jag åt lite frukost o sen fixade vi oss iordning.

Strax efter 7 så lämnade jag Tindra hos dagmamman..
Sen var det bara för mig att gå o jobba..

Har varit hela dagen på snickarvägens förskola.. 8 - 16:15 ju..
Dagen var bra o gick faktiskt ganska fort.. =oP

Håkan kom o hämtade mig när jag slutade..
Vi åkte o hämtade Tindra...
Hon hade varit pigg o glad hela dagen.. o lekt en massa med sina kompisar =o)

Hemma så tog vi det lugnt en stund.. Tindra kollade på alfons som vanligt =oP

Vid kl 6 så åkte vi till coop forum.. jag handlade lite godis tills ikväll o helgen..
Håkan gick in på systembolaget o handlade lite =o)
åkte sen vidare till Erikssons o handlade med oss hamburgare hem..

Hemma efter halv 7, så då käkade vi..
Vid halv 8 så åkte Håkan iväg.. han skulle iväg o spela poker med sina kompisar idag..
Jag o Tindra blev kvar hemma.. hade ingen lust att följa med idag..

Hehehe.. fan man är ju helt slut efter att ha jobbat hela veckan =oP
Så jag o Tindra lekte lite, innan hon gick o la sig efter 8..

Hittade jättefina tröjor på tradera åt Filip, dom ska han nog få i julklapp =o)
Har inte gjort så mycket mer..

Vet inte riktigt vad man ska hitta på nu... känner mig ganska trött.. men kan ju inte gå lägga sig så här tidigt en fredagkväll =oP

Allt för mig nu!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0