Bakat =o)

Idag blev det sovmorgon till kvart över 8..  *skönt*
Tindra var ju ledig idag =o)

Vi åt lite frukost o fixade oss iordning..
Hann till och med leka lite med henne innan vi skulle iväg..

Till 10 så var vi hemma hos Sara..
Tindra lekte en massa med Ester o Elias..  Så kul att dom leker så bra tillsammans =o)
Blev att vi fikade där oxå..
Satt o snackade en massa medans barnen lekte..

Vid 1 så var vi hemma igen..
Tog o käkade luch då.. Sen så la jag Tindra..
Hon sov i 1 timme..

Jag passade på att baka lite..
Eller det blev 3 äppelkakor som jag bakade =oP
Hehee.. bara att frysa in 2 av dom..

Lekte sen mera med Tindra..  =o)
Sen kom Håkan hem oxå...

Kvällen har bara blivit lugn..
Åt potatis o fisk till kvällsmat..

Sen så var det bara att lägga Tindra vid 7..  Hon ska ju gå till dagmamman imorgon.. o då måste hon vara pigg o utvilad =oP

Imorgon ska jag ner på stan o träffa Dessi =o)
Annars har jag inget planerat...
Förutom att vi får besök imorgon kväll..

Allt för mig nu!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0