Bröllop o dop =o)

Lördag idag.. Så skönt att få vara ledig =oP

Tindra vaknade vid kvart i 8 imorse.. bara att gå upp då..
Jag tog o duschade då, o Tindra ville kolla på film.. så det passade ju bra =o)
Sen blev det att äta
frukost o göra sig iordning..

Till 9 så gick jag o Tindra o träffade Madde..
Vi gick bort till Skogsängen.. var ju bakluckeloppis där..
Hittade lite grejor.. en ram, 2 tröjor o en vinterjacka åt Tindra..
Sen så fick hon även 3 videofilmer..  mumintrollet o alfons blev det =o)

Var hemma igen till 11.. Då gav jag Tindra lunch o så fixade jag mig iordning innan jag skulle iväg på dop o bröllop.
Efter 12 så kom LeMan o hennes pappa o hämtade upp mig..
Så då åkte vi ut till Stenkvista kyrka..
Kl 1 så ringde klockorna för brudparet o så blev det dop efter det..
 Var ett fint bröllop o dop =o)

Sen blev det att gå till församlingsgemmet.. Där bjöds det på smörgåstårta.. o så blev det fika oxå.. Jättegott var allt =o)
Har varit en jättebra dag..  =o)
Innan 5 så kom Håkan o hämtade mig o LeMan..
Lämnade av LeMan hos sig o så åkte vi till Italia o köpte med oss pizza hem..

Nu ikväll har det bara blivit lugnt.
Har lekt en massa med Tindra o kollat på mumintrollet med henne =o)
Var iväg o köpte lite snacks på Ica oxå.. nåt måste man ju ha..
Tindra la sig vid halv 9... så hoppas hon sover ett tag imorgon =oP

Usch jag har ont i huvudet o är jätte trött.. får väl ta o lägga mig om ett tag..

Imorgon så blir det nog mest lugnt. Ska bara åka o handla vad jag vet..

Allt för mig nu!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0