Färga håret =o)

Var en jobbig natt =o(
Tindra vaknade efter ett o hade ont i munnen o feber.. 2 nya tänder på gång..
Hon fick alvedon, men hon somnade inte förren halv 4..
Så då fick man äntligen sova en stund, innan det var dags att gå upp igen vid kvart över 6..

Hon var iaf piggare imorse o verkade inte ha ont heller. *skönt det*
Vi åt frukost o gjorde oss iordning..
Lämnade henne hos dagmamman halv 8..

jag knallade bort till jobbet.. Började ju kl 8 idag..
Har varit en ganska lugn dag där iaf..
Håkan kom o hämtade mig kvart över 4, när jag slutade.

Vi åkte o hämtade Tindra.. Hon hade varit pigg hela dagen.. ingenting om att hon hade ont i munnen eller så =o)
Åkte hem o tog det lugnt en stund.. Lekte lite med Tindra o tittade på alfons med henne..

Vid kl 6 så åkte vi till Max o käkade.. *smaskens*
Sen så var det bara att åka vidare hem till Michis o Micke efter det..

Satt där o fikade o pratade.. *trevligt*
Lånade en kavaj o skor av henne.. Tack för att du är så snäll vännen =o)
Åkte därifrån vid 8..
Blev en sväng till Ica Stenby o handla lite frukost tills imorgon =oP
Köpte även hårfärg till mig...  Så nu ska jag ta o färga håret..

Kom hem vid halv 9..
Bara att göra Tindra klar för sängen o sen lägga henne.. Så nu ligger hon o sover..

Imorgon blir det promenad med Madde på morgonen o så ska jag på bröllop kl 1.

Nej nu måste håret färgas.. =oP

Ha en bra kväll! =o)

Allt för mig nu!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0