Hem till Cissi =o)

Gick upp strax efter 7 imorse.. Jag o Tindra åt lite frukost o fixade oss sen iordning..
Lämnade henne kl 8 som vanligt..

Ingen som ringde om jobb idag heller.. Så jag tog o knallade hem till Cissi..
kom dit till halv 9..
Drack lite kaffe där o satt o snackade..
Hon sminkade mig oxå.. blev jättefint.. hon har ju så mycket o välja, vad man vill ha för nåt =oP

Vid halv 1 så gick jag hemåt.. Blev en lugn stund hemma o lite käk..
Sen var det bara att gå o hämta Tindra kl 2..
Hon hade haft det bra, dom hade varit i skogen idag.

Vilket tråkigt väder det var när vi gick hem.. regn.. *Usch*
Hemma så lekte vi lite.. =o)

Jag fixade även med att tömma kameran, så nu är alla bilder på datan, eller rättare sagt på en skiva..
Passade även på att beställa bilderna, till vanliga kort.. så nu går man o väntar på dom =oP

Håkan kom hem efter 4...
Vi lagade mat vid 5.. blev makaroner o köttbullar idag.. Vi brukar alltid köpa såna köttbullar som bara är att steka.. men idag gjorde älsklingen egna.. Mycket godare måste jag säga =o)

Satt sen o läste bamse för Tindra, innan hon gick o la sig innan 7..
Jag tog mig en dusch när hon hade somnat..

Har inte gjort så mycket mer.. o så blir det att sova om ett tag..

Imorgon får man se vad man ska hitta på.. Inget  planerat än.. =o/

Allt för mig nu!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0