Jobbat =o)

Idag gick jago Tindra upp vid 7.. Fixade oss iordning o åt frukost..
Sen vid tjugo i 8, så ringde dom o frågade om jag kunde jobba..
Absolut kunde jag det... Så det var bara att gå iväg o lämna Tindra hos dagmamman..

Innan halv 9 så var jag borta på Snickarvägens förskola, där jag skulle jobba idag..
Var ett bra ställe.. Fullt upp oxå.. På eftermiddagen jobbade jag själv med 7 barn.. men det gick bra =o)
Poolen ringde oxå o frågade om jag kunde jobba imorgon.. men då i fröslunda istället..
O det kunde jag ju =o)
Så skönt att få jobba lite nu..

Håkan kom o hämtade mig kvart över 4 när jag slutade..
Vi åkte o hämtade Tindra..  Dom var ute o lekte.. Hon blev iaf glad att se oss.
Åkte bara hem o umgicks..
Tindra ville se på Alfons.. så det fick hon göra..

Käkade sen mat vid halv 7.. O så var det bara att lägga Tindra efter det =o)
Hon somnade som en stock..

Nu är det snart dags för oss oxå att sova.. Känner mig helt slut..
Måste ju vara pigg o ha energi för att börja jobba kl 8 imorgon =oP

Ska på utvecklingsamtal imorgon kväll oxå..

Allt för mig nu!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0