Jobbat =o)

Godkväll mina kära läsare =o)

Imorse så var jag uppe redan efter halv 7..
Åt frukost med Tindra vid 7 o fixade oss iordning..

Strax efter halv 8 så ringde poolen o frågade om jag kunde börja jobba så fort som möjligt..
O Absolut kunde jag det.. Kul att få jobba lite =o)
Konstigt att dom jämt ringer när man har planerat att göra annat =oP

Skulle ju ha träffat Dessi idag, men så blev det ju inte =o(
O så skulle jag visst ha varit på arbetsförmedlingen på möte kl 10.. vilket jag helt hade tagit fel på dag.. hehe trodde det skulle vara imorgon =oP

Ja men iaf så var det bara att gå o lämna Tindra vid 10 i 8 hos Lena.
Skyndade mig sen bort till Tunavallens förskola... Tur att det inte var så långt bort man skulle.

Har aldrig varit där förut.. men det var iaf helt okej..
Dom har lite annorlunda en andra förskolor har..
Jobbat till kl 4..
Ska få jobba där imorgon oxå =o) Skönt att få jobba lite.. 8 - 16 blir det..

Håkan kom o hämtade mig när jag hade slutat..
Vi åkte o hämtade Tindra.. Dom var ute o lekte när vi kom..

Hemma så lekte jag lite med Tindra en stund.. Sen ville hon kolla på film.. Alfons vill hon alltid se nu =oP
Så jag tog o duschade o så blev det att jag hann diska oxå..

Käkade mat vid 18.. hehee,, sen var det bara att diska bort den disken oxå =oP

Strax innan 7 så kom mina föräldrar över o hälsade på =o)
Tindra har lekt en massa med dom nu.. satt o byggde höga torn med hennes klossar..
Blev att vi fikade lite o satt o pratade.. *trevligt*
Vid 8 så la jag Tindra o då åkte dom hem efter det..

Så nu sitter man bara här o tar det lugnt..
Ska snart sova så man orkar upp imorgon =oP

Tack syster yster för att du höll koll på en auktion på tradera åt mig idag.. så att jag vann den..
Tusen tack.. Nu har jag den som jag ville ha =o)


Allt för mig nu!

Kram

Kommentarer
Postat av: mammatingeling

Vad gör man inte för sin syster?

har jag ingetting o göra.

Så är det självklart att jag alltid ställer opp.

kram

2008-09-19 @ 20:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0