Ledig idag =o)

Ja idag så fick man vara ledig, ingen som ringde efter en =oP

Lämnade iaf Tindra kl 8 hos dagmamman..
Jag tog o gick över till Tina då..  Drack lite kaffe o satt o snackade.. *trevligt*

Till 10 så var jag hemma igen.. Fixade lite här hemma då o tog det bara lugnt..
Har varit så trött idag, vet inte varför?

Gick o hämtade Tindra till 2 sen..Hon hade haft det hättebra.. lekt en massa med sina kompisar..
Vi tog o gick hem...
Blev att jag då lekte med Tindra.. vi kollade även på Alfons.. =o)

Håkan kom hem efter 4.. så då ville Tindra leka med honom istället =oP
Käkade sen mat vid halv 7.. Ris o korvstroganoff blev det... *smaskens*

Sen så var det bara att lägga Tindra.. Hon var så trött.. men hann iaf läsa en saga för henne =o)
Nu har man inte gjort så mycket.. bara kollat på tv.. Sjukhuset såg jag på..

Imorgon får man väl se om man kanske får jobba..
Annars så skulle jag kanske träffa Cissi =o)

Allt för mig nu!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0