Måndag 15 September =o)

Första gången man ska blogga här då =oP

Idag så lämnade jag Tindra hos dagmamman kl 8.
Gick sen o träffade Marielle..
Blev att vi tog oss en promenad runt Stenby..

Hemma igen innan 10.. Blev bara att jag tog det lugnt då..
Gick o hämtade Tindra kl 12.. Hon fick sluta lite tidigare idag.

Vi gick hem o så la jag henne.. Jag tog oxå o vilade då.. hehee.. as trött ju =oP
Till 2 så gick vi över till Tina o hälsade på.. *trevligt*
Drack lite kaffe där o satt o snackade.. =o)

Efter 4 så var vi hemma igen..
Tog o lekte lite med Tindra då..
Håkan kom hem vid halv 5..

Jag o Tindra satt o byggde höga torn av hennes klossar =o) Hon tycker det är så kul att bygga..
O så ska hon visa en hela tiden vad hon byggt =o)

Käkade lite mat vid halv 7.. Sen var det bara att lägga Tindra, så nu sover hon..

Har inte gjort så mycket mer.. Nu är det snart dags att sova.. så man orkar upp imorgon..

Får se om man kanske får jobba, annars ska jag träffa en vän =o)

Allt för mig nu!

Kram


Kommentarer
Postat av: Dessi

Det blev väl bra? =o) Kram

2008-09-16 @ 07:13:30
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: Sofia - Igelpiga

Kul med en ny blogg =)

2008-09-16 @ 19:05:46
URL: http://www.metrobloggen.se/igelpiga
Postat av: michaela

åh vad nice,, jag gillar blogg.se bättra än lunar. snyggare.

min blogg är: michaeala.blogg.se

anv namn: michis

kod: michis

2008-09-18 @ 14:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0