Mycket idag =o)

Ingen sovmorgon imorse inte... Jävla granne som började spela musik vid halv 5 på morgonen.. =o(
Så imorgon blir det att ringa o klaga =oP

Jag var uppe innan halv 8.. kollade lite på tv o väntade på att Tindra skulle vakna..
Hon vaknade vid halv 9, så då åt vi frukost..
Jag tog mig en dusch sen o Tindra satt o kollade på film =o)

Vid halv 1 så åkte vi till Ica Maxi o handlade.. Så nu finns mat för veckan hemme =oP
Sen bara hem fort o lämna varorna..

Åkte sen över till Håkans bror vid 2 o hälsade på... Fick man se nya lägenheten oxå..
Fikade lite där..
Vid halv 4 så åkte vi därifrån..
Bara att åka till mina föräldrar då o gå ut med deras hund..
Tog inte så lång tid..
Sen hem o laga mat..
Käkade vid 5.. Kycklingfilé o ris blev det =o)

Sen åkte vi ut till Håkans föräldrar o hälsade på..
Fikade lite o satt o pratade.. =o)
Tindras kusin Emma kom oxå över med sin mamma..
Tycker så synd om dig tjejen.. hoppas allt löser sig ='o(

Hemma igen vid halv 9.. var bara att lägga Tindra då.. Hon somnade direkt.. Bra det eftersom hon ska till dagmamman imorgon =o)


Usch jag har så ont i huvudet =o( så nu blir det att gå o lägga sig istället..
Får se om man kanske får jobba imorgon =oP
Annars blir det att träffa nån kompis bara..

Allt för mig nu!

Kram


Kommentarer
Postat av: Madde

Irriterande med grannen. Min granne var också jävligt irriterande igår kväll. Omkring kl 20.30 började han borra i si lägenhet om och om igen. O grannarna dunkade på min vägg precis som att det var jag, fan va sur jag blev...

2008-09-22 @ 18:49:48
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0