Onsdag 24 September =o)

Inatt så vaknade prinsessan vid 12.. Hon var kissnödig o hade feber igen kände jag..
Så bara att ge henne alvedon då o så somnade äntligen om vid 1 igen..
Så då kunde jag oxå gå o lägga mig..

Tindra vaknade iaf ingen mer gång..*skönt*
Tänkte ta sovmorgon till kl 8.. Men så blev det inte =oP

Poolen ringde mig halv 8 o frågade om jag kunde jobba..
Sa då att Tindra var sjuk..men frågade om dom hade nån halvdag att arbeta bara..
O det hade dom.. Kl 9 - 13 på Tallåsvägens förskola..
Superbra.. Nära för mig eftersom att det ligger i fröslunda =o)
Så det var bara för mig o ringa Sarah..


Till halv 9 så kom Sarah o Danne hit.. Så snällt av dom att ställa upp o vakta Tindra =o)
Då hade jag o Tindra hunnit ätit frukost o gjort oss iordning..
Hade hunnit med o kolla om hon hade feber oxå..  38,0 hade hon, så alvedon blev det oxå.

9 så kom jag bort till jobbet.. En dag med fullt upp hela tiden =oP
Men bra iaf.. o dom verkade trivas med mig oxå..
Dom frågade om jag kunde jobba där imorgon oxå.. 8 - 12..
Så först var jag tvungen att hitta nån som kan vara barnvakt åt Tindra imorgon..
och till slut så hittade jag en kompis som hade tid.. tack Tina =o)
Så då kunde jag säga ja för att jobba =o)

Slutade iaf kl 1.. Gick då direkt hem.. Tindra var mycket piggare..
Dom hade kollat på film o ritat.. Hon trivdes iaf med dom =o)
Tack så jätte mycket för att ni ställde upp.. Är guld värt för mig =o)
Dom åkte hem efter ett tag..

Jag o Tindra tog o knallade ner o hälsade på hos Tina efter halv 2..
Drack lite kaffe där o satt o snackade.. =o)
Vid 3 så var vi hemma igen..

Då var det bara för mig att städa.. Dammsög o diskade..
Tindra kollade på alfons under tiden =o)
Håkan kom hem efter 4..

Blev att vi käkade mat efter kl 6..
Tindra åt iaf lite.. Hon är mycket piggare.. har inte behövt ge henne alvedon på hela dagen..
Fast hon fick nu, för hon kändes lite varm.. Så hoppas hon kan sova hela natten.. =o)

Nej nu är det snart dags att sova lite.. Så man orkar jobba imorgon.. =oP

Allt för mig!

Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0