Söndag 28 September =o)

Söndag idag då.. Blev sovmorgon till halv 10 iaf.. så skönt så =o)

Åt frukost med Tindra o så fixade vi oss iordning..
Sen tog jag o diskade o bakade..  Tindra satt o kollade på film då..
Tog även o tvättade en maskin.. usch alltid fullt i tvättkorgen =oP

Efter 12 så åkte vi ner till stan o tog oss en fika på 21:an.. =o)
Gick även runt o kollade lite...
Sen var det bara att åka vidare till Ica Maxi o handla hem mat för veckan =oP

Hemma igen vid halv 3.. Gav Tindra lite mellis o sen la jag henne..
Jag tog o passade på att färga håret då...
Först blondt o sen färgade jag underhåret mörkt =o)
Blev iaf bra..

Käkade mat efter kl 5..
Jättegod mat gjorde älsklingen iordning.. Tur att han är så duktig på att laga mat =o)

Efter kl 6 så var vi ute hos Håkans föräldrar o hälsade på..
Satt där o fikade o snackade lite.. *trevligt*
Tindra lekte en massa med faffa o favva oxå =o)

Efter 8 så var vi hemma igen.. Bara att göra Tindra klar för sängen då...
Hon somnade direkt..
Hon ska ju till dagmamman kl 8 imorgon..

Själv har man bara tagit det lugnt nu.. snart dags att sova...
Får se vad som händer imorgon, vet ju inte än om man får jobba..
annars blir det säkert att träffa nån kompis..  =o)

Måste ju ta o gratulera min vän Dessi som fyller år idag..
GRATTIS till dig =o)

Allt för mig nu!

Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi

Tack ska du ha =o)

2008-09-29 @ 07:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0