Tindra frisk =o)

Nu är Tindra frisk igen.. var helt feberfri imorse =o)

Uppe redan vid halv 7.. fixade mig iordning o åt frukost..
Tindra ville inte ha nåt typ.. så det var bara att strunta i det =oP

Tjugo i 8 så lämnade jag Tindra hos Tina..  Gick hur bra som helst.. Tindra gav mig en puss o kram o så sa hon bara hejdå mamma, ses sen =o)

Så jag knallade bort till jobbet.. Skönt med en kort dag igen..
Var ute hela förmiddagen.. Slutade kl 12..

Så då gick jag o hämtade Tindra.. hon hade haft det jättebra hos Tina..
Dom hade kollat på film o lekt lite, men även varit ute en stund =o)

Vi tog o gick hem.. La Tindra en stund då.. sen sov hon till kvart över 2..
Jag passade bara på att ta det lugnt då..

Poolen ringde oxå o kollade om jag kunde jobba imorgon... o det kan jag ju..
Nu är ju Tindra frisk, så då jobbar jag heldag.. på Snickarvägens förskola ska jag vara.. 8 - 16:15.

halv 3 så gick vi o träffade Marielle o Nova vid Målet.. vi tog oss en promenad runt stenby.. sen in på ica oxå o hämtade paket.. 3 stycken hade jag o hämta.. 2 som var stora, som knappt inte gick att få med hem =oP

Hemma vid halv 4 igen.. Lekte lite med Tindra då o kollade på film =o)

har blivit lugnt här bara.
La Tindra 7, hon somnade direkt..
jag tog o duschade då... Nu har jag pratat lite i telefon bara =oP

Nej ska umgås med älskligen nu =o)
Innan sängen väntar om ett tag, måste ju orka upp imorgon ju =oP

Allt för mig nu!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0