Tisdag 16 september =o)

Imorse var man uppe vid 7.. Sov så dåligt inatt =o/ vet inte varför..
Men åt iaf frukost med Tindra o gjorde oss iordning..

Gick o lämnade henne hos Lena kl 8..
Jag tog o knallade hem till Cissi..
Satt där o drack kaffe o pratade en massa.. =o)
Hon hade en massa kläder som hon skulle göra sig av med, så jag fick några av henne =o)
Kul att träffas idag vännen..

Gick från henne vid kvart över 1..
In på Konsum o handlade lite o sen var det bara att gå vidare o hämta Tindra..
Tindra hade iaf haft en bra dag. Dom hade varit i skogen hela förmiddagen..
Tur att dom är ute så mycket..  =o)

Vi gick hem o tog det bara lugnt.. Lekte lite med hennes dockor bara.. =o)
Tog o tvättade en maskin med kläder oxå.
Håkan kom hem efter 4..

Jag o Tindra tog o badade.. Hon stänkte en massa vatten på mig =oP
Blev att vi käkade vid halv 7..

Sen så var det bara att lägga Tindra vid kvart över 7, när man hade läst en godnattsaga..

Har hunnit med att diska nu o hängt upp tvätten..
har kollat lite på Idol oxå..

Imorgon är Tindra ledig, om jag inte får jobba..

Så imorgon ska vi över till Sara på förmiddagen, så Tindra får leka med hennes barn =o)
O sen vid 12 ska vi hem till en annan kompis o fika..
Så fullt upp imorgon, ifall jag inte får jobba då..

Allt för mig nu!

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0