Träffat Tina o Emma =o)

Idag blev det sovmorgon till halv 10 typ..
Jag gick upp o duschade o fixade mig iordning..
Så vaknade Tindra oxå, så vi käkade frukost..

Till 11 så var vi nere på stan.. Träffade då Tina o Emma.. =o)
Vi gick runt lite o kollade..
Tindra köpte en mugg till sin mormor i present..
Stod "Min mormor" på den.. =o)

Sen tog vi oss en fika på 21:an..
Jätte trevligt att ses, får bli snart igen =o)

Hemma igen vid halv 2.. Tindra somnade i vagnen, så hon fick fortsätta att sova till halv 3..
Jag tog det bara lugnt..

Till 4 så åkte vi hem till mina föräldrar o hälsade på..
Blev att vi fikade där o satt o snackade en massa =o)
Halv 6 så åkte vi därifrån..

Åkte då direkt o köpte pizza som vi tog med oss hem..
Har inte gjort så mycket mer..
Tindra har kollat på alfons.. *som vanligt* =oP
Jag tog o rensade bland Tindras kläder då.. Har en del som hon inte kan ha längre =o/
Men nu är det iaf snyggt i lådorna.. =o)

Har precis lagt Tindra.. hon sa att hon var trött o ville sova..
Kommer nog inte hända så mycket mer ikväll..

Imorgon blir det iaf att åka o handla.. o så får vi se vad vi mer hittar på..

Allt för mig nu!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0