Fikat hos Sarah o till Rothofsparken =o)

Nu är man i vecka 18..  *tiden går fort* o det syns faktiskt redan på magen.. men det ska det ju göra så =oP

Idag så har vi hunnit med en del.. Gick upp vid 9 imorse.. Åt frukost med Tindra o så duschade jag o fixade mig iordning..

Vid halv 12 så gick jag o Tindra ut o blåste såpbubblor.. Håkan åkte iväg o tränade.
Sen knallade vi hem till Sarah o Danne o fikade där en kort stund.. =o)
Men trevligt iaf..

Innan halv 2 så var jag o Tindra i Rothofsparken o träffade Sandra o Thindra där.. Så längesen vi sågs.. men as trevligt att sitta o snacka en massa..
Blev mest en massa bebisprat bara =o) O Tindra o Thindra lekte en massa =o)
Håkan kom oxå dit efter ett tag..

Vid 3 så åkte vi till Ica Maxi o handlade istället..
Sen hem o tog det bara lugnt o lagade mat.. egen gjord pizza blev det idag.. *smaskens* =o)

Nu har nyss Tindra gått o lagt sig.. Imorgon ska hon äntligen till Lena igen =o)
O jag ska jobba imorgon... Men resten av veckan vet jag inte än.. =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0