Firat mormor =o)

Idag måste jag passa på att Gratta 2 stycken.. =o)
Först min kusin Andy som fyller 26 år..*grattis*
O så Jossa min vän som fyller 25 år.. *grattis*

Ja nu är det helg, så skönt så =o)
Sovmorgon till efter 9 imorse blev det..
Åt sen frukost med familjen..

Sen tog jag o Tindra o badade.. o så blev det att pussla med Tindra.. =o)

Vid 1 så åkte vi iväg till Plantagen, köpte ne blomma åt min mormor..
Åkte sen ner till stan o gick o spanade lite..


Efter 2 så var vi hemma hos min mormor o morfar.. Skulle ju fira henne idag..
Mina föräldrar. Cizzi, Fredrik o Filip kom oxå dit vid halv 3.. =o)
Fikade lite o barnen busade en massa..

Åkte hem efter 4.. Blev bara lugnt här hemma då.. Efter kl 6 så gick Håkan o köpte mat på Målet.. då var vi hungriga =oP

Vid 8 så kom Joel hit.. Längesen vi träffade honom..
Efter 9 så gick iaf han o Håkan iväg .. Dom skulle ju ut ikväll..
Så jag o Tindra blev kvar här hemma =oP

La Tindra strax innan 10.. Då hade hon babblat en massa med mormor i telefonen.. o Tindra som aldrig annars vill prata i telefon =oP

Nu sitter man bara här o tar det lugnt.. Håkan kommer inte än på ett tag, så det kanske blir att lägga sig snart.. Finns inte så mycket att göra..


Allt för mig!


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0