Haft besök av Sara =o)

Ja imorse gick vi upp efter kl 7..Åt lite frukost o fixade oss iordning..
Håkan åkte på ett möte kl 8 o sen var han hemma vid 9 igen.. Ledig hela dagen var han =o)

Strax innan halv 10 så fick vi besök av Sara och barnen.. Tindra passade på att leka en massa med dom o vi vuxna satt o pratade istället =o)
Fikade oxå.. Men jätte trevligt var det =o)
Vid halv 12 så gick dom hem..
Får ses snart igen ju =o)

Vi tog o käkade lunch vid 12.. o sen gick hela familjen o la sig o vilade =oP Hehehe skönt att få vila lite =o)

Vid 2 så skjutsade Håkan mig o Tindra till mina föräldrar..
Han åkte iväg o tränade, så vi passade att hälsa på dom..
Tindra lekte med Filip o morfar =o)
Fikade lite där oxå..

Efter 4 så kom Håkan o hämtade oss igen.. då blev det bara att åka hem o laga mat..
Kvällen har bara blivit lugn här hemma.. lekt med Tindra o så =o)

La Tindra nu vid halv 10.. så nu sover prinsessan =o)

Nu ska jag umgås med älsklingen..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0