Helgen över...

Håkan kom hem vid halv 2 inatt.. så då gick man o la sig. Imorse blev det sovmorgon till 10 iaf ;o)

Har inte hänt så himla mycket.. Vid halv 12 så gick jag o Tindra ut på gården..
Hon fick cykla lite.. =o)
Vid 1 så gick vi in igen.. inte så skönt väder idag..

Åkte iväg o käkade lite o sen blev det att åka o handla på Ica Maxi..
Så nu har man handlat allt för veckan..
Åkte sen bara hem o lämnade varorna..

Sen till halv 4 så var vi hos Håkans föräldrar.. 
Tindra busade en massa med farfar.. o så fikade vi o satt o pratade.. *trevligt* =o)
Åkte därifrån vid kl 6..

Hemma så blev det att börja laga mat direkt.. Käkade vid 7..
Sen la jag Tindra efter halv 8 o läste en godnattsaga..

Nu händer det inte så mycket mer..
Ska sova om ett tag..

Imorgon börjar jag jobba kl 8 ute i Hällby, så ska lämna Tindra redan kl 7.. så det blir att gå upp tidigt.. =oP

Allt för mig nu =o)

Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi

Ja, det är tur att såna sidor finns faktiskt. Är ju för det mesta kläder i jättebra skick oxå. Kul o kunna spara in en slant!

2009-04-20 @ 17:49:23
URL: http://togetherwemakeafamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0