Hem till Tina =o)

imorse var man uppe med tuppen strax innan kl 7.. Åt frukost med Tindra o så fixade vi oss iordning..

Gick sen o lämnade henne hos Lena kl 8.. Jag fick inget jobb idag heller =o(
Så jag passade på att ta en promenad till Stenby o hälsa på Tina o Göran =o)
Drack lite kaffe o satt o pratade där.. *trevligt*

Efter 11 så var jag hemma igen.. Då blev det bara att ta det lugnt..
Käkade lite lunch vid 12..

Hämtade Tindra innan kl 2.. Bra hade hon haft det..
Vi gick hem o tog det lugnt..
Håkan fick sluta till 2 idag.. så han kom hem precis efter oss.. =o)

Blev bara lugnt här hemma.. Lite lek med Tindra o så..
Åkte iväg ut till systembolaget vid Tuna innan kl 4.. Lite dricka till helgen ville Håkan ha =oP

Sen åkte vi hem till mina föräldrar o hälsade på en liten stund..
Hemma igen vid halv 6.. Då började Tindra klaga på att hon hade ont i magen.. =o(
Hoppas det går över tills imorgon..

Käkade sen mat efter kl 6 o sen var det bara att lägga Tindra.. Hon kändes lite varm.. men man kan ju hoppas att hon mår bättre imorgon o kan sova hela natten..


Nu ska man inte göra så mycket mer.. Är lite seg faktiskt =oP
Snart sängen som väntar tror jag..

Imorgon så tror jag att jag håller mig hemma med skrutt..
O så på kvällen blir det att åka o kolla nån brasa oxå..  =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0