Inte så mycket...

Efter halv 11 så var jag nere på stan o träffade Rebecka.. Vi tog oss en fika o så gick vi o spanade i affärer..
handlade trosor åt Tindra bara..

Hemma innan kl 1 igen.. tog det bara lugnt då, sen gick jag o hämtade Tindra kvart i 2.
Bra dag hade hon haft..

När vi kom hem så ville Tindra se Bamse o jag passade på att diska o torka rent i köket =oP


Håkan kom hem efter 4.. då var vi hungriga, så han gick o köpte mat på Målet =oP
Kvällen har annars blivit lugn.. städade lite i Tindras rum..

la Tindra vid halv 8.. hon somnade direkt o jag passade på att ta mig ett bad..
Nu är det snart dags att sova för oss oxå..

Imorgon får vi se vad som händer =oP

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0