Jobbat idag =o)

Vanlig vardag igen då.. o jag har jobbat idag.. så skönt så.. har ju varit hemma i en hel vecka nu =oP

Började med att lämna Tindra hos Lena kl 8 imorse..
Sen knallade jag hem till mina föräldrar o Filip blev glad att se mig oxå.. *mosters gull* =o)
Var där o drack lite kaffe o pratade lite  o så lekte jag lite med Filip.. =o)

Vid tjugo i 10 så skjutsade min pappa mig till Hällby skola där jag skulle jobba.. Skönt att man slapp åka buss idag =oP


Slutade kl 4, då kom Håkan o hämtade mig.. Vi åkte o hämtade Tindra.. Ute o blåste såpbubblor var dom.. O glad blev hon att se oss..

Åkte hem o lekte med Tindra o fixade lite.. o så blev det att vi käkade efter kl 6..
la Tindra innan kl 8, läste ne godnattsaga för henne.. Alfons ville hon höra =o)

Nu blir det bara lugnt ikväll.. Är as trött idag.. skulle kunns somna nu.. men så tidigt kan jag inte gå  o lägga mig =oP


Imorgon får vi se om man får jobba eller om man hittar på något annat =o)


Allt för mig!


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0