Jobbat =o)

Måndag igen då.. O idag har man jobbat oxå..

Lämnade Tindra redan kl 7 imorse hos Lena.. Sen var det bara för mig att ta bussen ut till Hällby.. Blåklocksvägens förskola jobbade jag på..

Slutade kl 1, så då åkte jag ner till stan o lämnade in pappren hos arbetsförmedlingen.
O sen efter kl 2 så var jag hos dagmamman..
Tindra skulle precis äta mellis då, så det fick hon göra..

Hon ville inte alls följa med hem sen, blev jätte ledsen.. ville hellre vara kvar o leka med kompisarna.. fastän dom oxå skulle gå hem då..


Hemma innan 3 iaf..*puh* Då lekte vi lite o så ville Tindra se Bamse o jag tog o skalade potatisen då..


Nu ikväll har vi inte gjort så mycket.. Läste 3 böcker för Tindra ikväll.. o sen skulle hon sova vid halv 8..
Prinsessan var så trött att hon somnade direkt..

Nu är det dags att sova för mig oxå.. är trött o har så ont i huvudet =o/
Hoppas det går över under natten..

Imorgon börjar jag jobba kl 9- 13 =o)

Allt för mig!


Kram


Kommentarer
Postat av: Dessi

Tack ska du ha för dina kommentarer. Glad jag blir =o) Jag dukar gärna för er när det väl är dags för era klockor o slå o givetvis till andra tillfällen oxå.

2009-04-21 @ 12:55:15
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: Dessi

Det blev norrvalla. Jag får gå jojo varje morgon =o) Vill inte gärna ha henne på edlinge när man bara hör en massa skit därifrån. På norrvalla känner vi igen oss o vet att personal är trevlig.

2009-04-21 @ 18:52:18
URL: http://togetherwemakeafamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0