Köpt bebis saker =o)

Idag blev man ledig.. Skönt med ledighet ibland =oP
Lämnade Tindra efter 8 hos Lena..

Mötte sen Sara innan halv 9 o vi knallade hem till henne..
Drack lite kaffe  o satt o pratade lite på balkongen.. riktigt skönt väder idag =o)
Sen så letade hon fram en massa bebis saker.. o så var vi nere i källarförrådet o kollade oxå..
En massa hittade jag som var fint...

*Ett Nalle puh babygym.
*En babysitter med vibration.
*En sängmobil (med fjärrkontroll) =o)
*Kudde o täcke + 1 örngott o 1 påslakan till vagnen.
*Spjälsängsskydd med spöketlaban + dom 2 figurerna o örngott o påslakan med Laban.
*Sänghimmel till spjälsängen (aldrig andvänt)

400 spänn för alltihop, så det köpte jag direkt... =o)
Så nu har man en massa till bebisen.. behöver inte handla så mycket mer..
Förutom ett skötbord,  vagn o bilbarnstol =o)

Vid 12 så var jag hemma igen. Ska hämta sakerna hos henne på söndag.. orkade inte bära hem alltihop idag =oP
Blev bara att äta lunch hemma o sen hämtade jag Tindra vid 2.. 

Då kom Cizzi o Filip över.. så vi tog oss en promenad runt Vilsta i  det fina vädret =o)
Sen gick vi hem hit o åt jordgubbar som Cizzi hade tagit med sig.. *gott gott*
Vid 4 gick dom härifrån..

Då blev det lugnt här hemma.. Tindra kollade lite på Pippi o jag tog det lugnt bara..
Håkan kom hem innan halv 6.. Då passade jag på att dusha medans han lagade mat.. 
Käkade sen efter kl 6.. 

Sen var det bara att göra Tindra klar för sängen o läsa för henne.. Sen somnade hon.. 
Nu blir det bara lugnt här.. snart dags att sova för oss oxå..

Imorgon får man se om man blir ledig eller får jobba. det visar sig.. Annars ska jag över till en kompis o hälsa på.. 

Allt för mig nu =o)

Kram

Kommentarer
Postat av: sarah

låter som du fick tag på det mesta du behövde till bebben... =P men säg till om det är nånting ja ska hålla kolla efter imorn... =) åker ju även dit ikväll! ses imorgon... det ska bli så kul äntligen är dagen här, vi som väntat..... =)

2009-04-24 @ 07:52:59
URL: http://sarahgraahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0