Lång dag =oP

Imorse gick vi upp vid halv 7 typ.. Lämnade Tindra hos Lena strax efter 7..

Sen var det bara för mig att knalla till jobbet.. Halv 8 till 4 jobbade man idag..
Var iaf ute hela förmiddagen i det fina vårvädret =o)

När jag slutat så gick jag o hämtade Tindra..
Dom var ute o lekte när jag  kom dit.. Blåste såpbubblor gjorde hon.. Det tycker hon är kul =o)

Vi gick hem o lekte lite o så blev det att Tindra tittade på Pippi..
Käkade lite mat efter kl 6.. O Så har man lagt Tindra nu vid 7..

Imorgon så ska vi till Ögonkliniken kl 9.. så jag är ledig på förmiddagen.. får se om det blir något jobb på eftermiddagen istället.. det visar sig =oP

Nu ska jag se på  "Det okända" kl 8 o sen blir det att kolla på "efterlyst"
Om man orkar hålla sig vaken vill säga =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0