Lediga idag =o)

Idag så blev man ledig.. så jag o Tindra har hittat på saker hela dagen..
Innan 10 så gick vi ut i lekparken.. Tindra gungade =o) Fint väder var det ju.

Sen till halv 11 så var vi hemma hos Tina o Göran o drack kaffe =o)
Satt o pratade lite o Tindra satt o ritade, medans vi vuxna pratade =oP
Efter 12 så gick vi därifrån..

Blev då att vi knallade till en lekpark o sen så mötte vi Michis strax efter kl 1..
Gick upp till henne o fikade.. *trevligt*
Satt på hennes mysiga balkong i solen =o)

Var hemma igen efter 2.. Då blev det att Tindra kollade på Emil o jag passade på att ta det lugnt en stund, innan jag plockade lite här hemma..

Håkan kom hem efter halv 5.. Käkade potatisgratäng o fläskfilé efter kl 6..
Sen var det bara för mig att diska =oP

La Tindra vid halv 8.. hon somnade direkt..
Har kollat på "Färjan" nu ikväll.. annars har det bara blivit lugnt

Imorgon ska iaf Tindra till Lena.. Får se om jag får jobba eller vad jag ska hitta på =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0