Loppis =o)

Ja lördag idag då.. men uppe redan innan halv 7..
Fixade mig iordning o åt frukost..

Gick sen ut efter kl 7 o träffade Cizzi o Fredrik till halv  8 vid Konsum..
Vi knallade bort till isstadion där det var loppis idag..
Redan folk i kö när vi kom dit strax efter 8.. o mer blev det innan dom släppte in oss kl 9 =oP
Men skönt att få vara ute i det fina vädret.. =o)


Hittade inte så mycket på loppisen.. Blev 2 tröjor o en pyjamas åt Tindra o så 3 pussel, ett spel o 2 filmer Pippi o emil åt henne oxå.. o billigt var det, så slösade knappt några pengar alls =oP


Efter halv 11 så hade jag gått klart.. Så då gjorde jag sällskap med Cizzi o Fredrik ner till stan.. Där jag skulle träffa Håkan o Tindra..

Vi tog oss en fika på Smedjan o sen så åkte vi hem..
Hemma igen efter 12.. då var det bara att fixa på Tindra andra kläder o till mig själv oxå.

Vid kvart över 1 så hade vi tagit oss en promenad bort till Sara..  Vi tog bussen därifrån ut till Viptorp.. 
Tindra var ju bjuden på barnkalas hos Emma som fyller år.. 
Blev en massa pratande o så fikade vi o jättegod tårta fick vi =o)

Innan halv 5 så tog vi bussen hem igen.. 
Var bara att laga mat när man kom hem.. 
O så lekte vi lite efter maten.. Sen ville Tindra se på nya Pippi filmen =o)

Håkan är iväg med vännerna på 5 kamp idag.. han har varit borta sen kl 3.. så idag har vi inte hunnit ses så mycket =o/
Får se när han kommer hem.. jag är iaf as trött, så funderar på att sova snart.. =oP
Tindra sover redan.. Henne la jag vid 9..

Nu ska jag bara ta det lugnt.. Pratade nyss med älsklingen.. han skulle komma hem om ett tag så =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: M

fin blogg ;)

2009-04-25 @ 23:09:17
URL: http://typiskt.webblogg.se/
Postat av: michis

meh jag som ville sälja på isstadion loppan!! kommer det fler loppisar?

2009-04-25 @ 23:45:42
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0