Lugn dag =oP

Blev inte så mycket sovmorgon imorse inte.. Tindra vaknade efter 8.. Fast då ville hon se pippi, så det fick hon.. o jag passade på att vila lite då =oP

Sen åt vi frukost efter 9..


När Håkan hade vaknat efter 11, så gick vi ner till målet o käkade vid 12..
Sen hem igen en kort stund, innan Micke kom med våran bil.. o då åkte vi till Ica Maxi o handlade..
När vi kom hem igen så gick Håkan upp med varorna.. o så åkte vi ut till Håkans föräldrar vid halv 3..

Var ute där en stund så Tindra fick leka lite.. o så fikade vi oxå.. =o)
Sen så gick jag o Håkan ut o plockade påskris åt oss o till mina föräldrar..
Usch jobbigt att gå på sån mark.. bara en massa buskar o träd typ =oP

Åkte därifrån vid kl 6..  Så åkte vi förbi hos mina föräldrar o lämnade påskriset..
O sen hem o lagade mat..
Så det blev mat senare här idag.. =oP

Nu har man nyss lagt Tindra.. ska inte göra så mycket mer ikväll.. Blir bara lugnt.. ska nog ta o sova lite snart..

Imorgon får vi se vad som händer, om man får jobba eller inte..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0