Ögonkliniken o jobbat =o)

Imorse tog jag o Tindra sovmorgon till kl 8..
Sen var det bara att fixa sig iordning..
O så ringde dom o kollade om jag kunde jobba 11:15 - 16.. o det kunde jag =o)

Håkan kom o hämtade oss innan 9..
Så åkte vi till ögonkliniken dit Tindra skulle idag.. Tindra var jätte duktig där.. o läkaren sa att det var bra med henne.. fast vi fortsätter som vi gjorde innan =o)

Sen vid kvart i 10 så åkte vi o lämnade Tindra hos dagmamman..
o Håkan skjutsade ner mig till stan.. innan han själv åkte o jobbade..

Jag tog bussen ut till Slagsta.. skulle jobba på Edlingevägen.. 
Var ute hela eftermiddagen där.. Fast skönt i det fina vårvädret ju =o)

När jag slutade så hämtade Håkan mig, sen hämtade vi Tindra.. Ute var dom när vi kom dit..
Åkte till Ica i fröslunda o handlade lite fikabröd.. o sen hem..

Hemma var det bara att börja skala potatis.. o sen käkade vi fisk o potatis efter kl 6..
Vid kvart i 7 så kom mina föräldrar över.
Så trevligt med besök.. fikade lite o satt o pratade.. o Tindra passade på att busa med dom =o)

La Tindra nu vid 8, o då åkte mina föräldrar hem oxå..
Nu ta vi det bara lugnt..

Imorgon så får vi se om man får jobba eller om man blir ledig =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0