Påskafton =o)

Påskafton idag då.. Tindra vaknade vid halv 7 redan, men lyckades somna om till halv 9.. Skönt det =o)
Gick sen upp hela familjen o åt frukost...

Belv att jag tvättade en maskin o så passade jag på att duscha oxå..
Åkte iväg vid 10.. Vilket fint väder det var ute.. =o)

Åkte förbi hos mina föräldrar o lämnade tårtan där..
Sen vidare ner till stan.. apoteket som vi skulle till.. Vidare sen ut till Växtriket o handlade en blomma åt mina föräldrar o en till Håkans föräldrar oxå..

Sen så var vi hemma igen vid halv 12..
Då fick Tindra ta sig ett bad o jag passade på att fixa mig iordning under tiden..
När hon var klar så var det bara att klä på henne finkläderna o sminka henne lite till en påskkärring =o)

Innan halv 2 så tog vi o knallade till Nattkröken o mötte upp Cizzi, Fredrik o Filip..
Vi gick hem till min mormor o morfar, så att dom fick hälsa på barnen som var utklädda till påskkärringar =o)
Drack lite kaffe där o så fick barnen påskägg =o)

Var därifrån innan kl 3... Då gick vi hem till mina föräldrar.. Skulle ju få påskbord där =o)
Min farmor kom oxå dit..
Åt en massa god mat o så fick vi påskägg oxå..
Tindra har busat en massa med morfar o Filip =o)
Sen så åt vi efterrätt o så blev det fika med våran tårta lite senare... Tårtan blev jättegod =o)

Vi gick därifrån innan kl 8.. När vi kom hem satte vi oss på balkongen o tog det lugnt ett tag o så ville Tindra lägga sig innan kl 9.. Så tösen sover nu =o)

Nu blir det bara lugnt.. orkar inte göra något mer =oP

Imorgon eftermiddag/kväll ska vi till Håkans föräldrar.. så då blir det säkert en massa mat där oxå..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0