Promenad =o)

Imorse var vi uppe efter kl 7.. Lämnade Tindra kl 8 som vanligt.
Sen gick jag hem en stund o tog det lugnt.. =o)
Efter halv 9 så tog jag o knallade hem till mina föräldrar.. hade ju inte fått något jobb idag..

Där busade jag lite med Filip.. Sen tog  jag, mamma o Filip o gick ut på en promenad i det fina vädret.. Gick runt i Lundby/Brottsta området.. Kollade på alla fina hus.. =oP
Skulle gärna villa bo i hus, men det får vänta tills man har ett bättre jobb =o)

Var ute o gick i över 1 timme.. Hemma så drack vi lite kaffe o satt o pratade..
Vid halv 12 så knallade jag hemåt igen..

Hemma blev det bara att ta det lugnt.. orkade inte göra något =oP
Gick iväg vid halv 2 o hämtade Tindra..

Så nu är vi hemma igen.. Tindra sitter o kollar på Bamse.. o jag tar en paus här, innan vi ska äta mellis..


Allt för mig!


Kram


Kommentarer
Postat av: Desireé

Hehe, ingen fara! Du kommenterar åtminstone ibland. Finns folk som aldrig gör det, det är dem jag vill åt =o)

2009-04-15 @ 15:56:39
URL: http://togetherwemakeafamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0