Rensar =o)

Blev ledig idag oxå.. så jag o Tindra tog sovmorgon till efter 8 =o)
Fixade oss iordning o åt frukost..
Sen blev det att pyssla lite här hemma.. =o)

Efter kl 11 så gick vi ut o träffade Marielle o Nova vid Målet.
Vi knallade ner till stan.. Inte så himla skönt ute idag..

Gick o spanade lite i affärer o sen tog vi oss varsin korv med bröd vid rundakiosken =oP
Gick sen o kollade lite mer i affärerna.. o jag hittade en present till en kompis som fyller år oxå =o)

Var hemma strax innan 2.. Lekte då lite med Tindra o så tog jag o satte igång en maskin med tvätt..
Så ska snart hänga upp tvätten =oP


Håller på o ska rensa i Tindras rum, bland alla hennes kläder o saker =oP Känns som man har gjort det länge, men jag hinner aldrig klart... Eller rättare sagt jag tar mig inte riktigt tid till det =oP
Men snart så kanske man blir klar...

Ska äta om ett tag när Håkan kommer hem från träningen.. Annars händer inte mycket mer här.. Blir att kolla på tv senare ikväll =o)

Nej ska passa på att göra lite nytta i Tindras rum nu.. 

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Dessi

Ja bäst o passa på när jag endå håller på o rensar bland alla gamla bilder. Michelle har förändrats nåt enormt, knappt man känner igen henne. Hittade en del kort på Tindra oxå, nåt du vill ha överskickat?

2009-04-09 @ 17:54:01
URL: http://togetherwemakeafamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0