Skärtorsdagen =o)

Skärtorsdag idag.. o inget jobb idag heller =o)

jag o Tindra var iaf vakna innan kl 7..  Så då var det bara att göra sig iordning o äta frukost.
Efter halv 9 så var vi hemma hos Tina.. Drack lite kaffe där o umgicks =o)

Hemma igen vid halv 11.. Då blev det att tvätta en maskin o sen fortsätta med fixandet i Tindras rum =o)
2 kassar med Tindras kläder i storlek 86-92 som hon inte kan ha längre =o/
Den ena ska Emma få.. o den andra ska sparas till bebisen.. om det blir en tjej förstås =o)

Tindra har suttit o pusslat en massa o kollat lite på Pippi..
O jag passade på att klippa Tindras hår oxå.. blev faktiskt helt okej.. inte lätt när hon helst inte vill sitta still =o)
Håkan kom hem efter 3.. Dom hade fått sluta tidigare idag o han hade hunnit med att träna oxå =o)

Åkte iväg till Coop forum o  systembolaget vid 4. Usch var en hel del folk =o/
Hemma igen efter 5..
Lekte med Tindra då o så käkade vi mat vid halv 7..

Sen passade jag på att färga mitt hår oxå.. Så nu är det super snyggt =o)
Tindra la sig vid halv 9..

Har inte gjort så mycket mer.. Snart dags att sova.. Så man orkar upp imorgon =oP
En vän ska troligtvis komma över efter kl 9.. Så då måste man gå upp skapligt..

O imorgon kväll så ska vi fira Michis oxå.. ska bli kul att ses vännen =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: michis

Woho ja det ska det =D

2009-04-10 @ 11:27:20
URL: http://michaeala.blogg.se/
Postat av: Dessi

Neeej, du skull ha gett 92orna till mig, jag hade betalat! Dummer =oP

2009-04-10 @ 16:30:32
URL: http://togetherwemakeafamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0