Slagsta glass =o)

Igår så blev både jag o Tindra lediga.. Men uppe tidigt var jag iaf, innan kl 7 =oP
Tog då o fixade iordnig mig o sen gjorde jag frukost till mig o Tindra..

Efter att vi hade käkat så lekte Tindra i sitt rum o jag passade på att diska o torka skåpen o så..
Så nu blev det skinande rent =o)
Lekte sen lite med Tindra.. o så ville hon kolla på Pippi på de sju haven..

O då passade jag på att dammsuga hela lägenheten.. Passade även på att dammsuga på balkongen o göra fint där..
Så  en riktig vårstädning blev det.. *duktig* =o)
Sen käkade vi lunch efter 12.. makaroner o korv gjorde jag iordning..

Sen gick vi ut i det fina vårvädret efter kl 1.. Knallade ner till stan o träffade Madde där..
Vi skulle ju handla en present åt Sandra..
Hittade iaf lite grejor till slut =o)

Vid 4 så var vi hemma igen.. Då var Håkan redan hemma.. Tindra var glad att se pappa =o)
Kvällen blev bara lugn här hemma..
Pizza bestämde vi att vi skulle äta.. så Håkan åkte till American pizza o tog med hem till oss.. *smaskens*


Lördag idag o lika fint väder idag =o)
Tindra vaknade vid halv 8, så då var det bara att kliva upp o äta frukost med henne..
Håkan fick sova vidare iaf.. =oP

Efter frukosten så fick Tindra bada.. jag passade då på att städa i badrumsskåpet.. Usch vad mycket skit man har alltså =oP Men nu är det iaf fint..
Tog o satte igång en maskon med tvätt oxå..

Vid 11 så åkte vi iväg.. Först till Växtriket o handlade en blomma åt oss =o)
Skulle snart börja vilja plantera på balkongen, men det får vänta ett litet tag till =oP

Åkte sen ut till Slagsta.. Blev premiär för slagsta glass idag.. men där kommer vi äta glass många gånger fler i sommar =o)
Sen ut till Coop forum o bolaget..

Hemma igen vid halv 1..
Då la vi Tindra.. så nu har man nyss väckt henne.. Har häng upp tvätten oxå.
Håkan åkte iväg ut på travet, så man sitter själv här hemma.. men ska iväg hem till Sandra o fira henne kl 5..


Nu ska jag laga makaroner o köttbullar åt mig o Tindra..  Börjar bli lite hungrig iaf..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0